Nr ogłoszenia |
24615 |
Data ukazania się ogłoszenia |
27 marca 2018 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw: rekrutacji i rozwoju zawodowego oraz prowadzenia archiwum zakładowego w Wydziale Administracyjno-Kadrowym W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
1 etat - na zastępstwo |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie ul. H. Sienkiewicza 3 00-015 Warszawa |
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- Organizuje procesy naboru pracowników na wolne stanowiska pracy, w celu zapewnienia trwałości i ciągłości pracy Urzędu.
- Planuje i organizuje służbę przygotowawczą dla pracowników RDOŚ w Warszawie, w celu zatrudnienia pracowników podejmujących pierwszą pracę w służbie cywilnej na czas nieokreślony.
- Porządkuje przechowywaną dokumentację, celu przekazania do Archiwum Państwowego oraz bierze udział w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego.
- Planuje i organizuje szkolenia dla pracowników RDOŚ w Warszawie, w celu zapewnienia przez Urząd podnoszenia przez pracowników kwalifikacji zawodowych.
- Organizuje i prowadzi sprawy związane przyjmowaniem stażystów i praktykantów w celu zapewnienia trwałości i ciągłości pracy Urzędu.
- Sporządza sprawozdania, analizy, zestawienia w zakresie objętym zakresem zadań na zajmowanym stanowisku pracy w celu zapewnienia trwałości i ciągłości pracy Urzędu.
|
Warunki pracy |
Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań : - praca administracyjno - biurowa, - zagrożenie korupcją, - użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - oświetlenie naturalne i sztuczne. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy administracyjno - biurowej.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów aktów prawnych: kodeksu pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Umiejętności: obsługi komputera, w tym programów z pakietu MS Office.
- Komunikatywność, terminowość i rzetelność, argumentowania.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa, administracji, zarządzania zasobami ludzkimi, archiwistyki.
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej.
- Kurs kadrowy, kurs z zakresu prowadzenia archiwum.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
|
Termin składania dokumentów |
3 kwietnia 2018 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
ul. H. Sienkiewicza 3
00-015 Warszawa
z dopiskiem WAK.94/14 |
Inne informacje |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem WAK.94/14-inspektor, - oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone (za termin złożenia uznaje się datę wpływu do RDOŚ), -CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, - do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, - informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce "Praca" - tylko kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź droga mailową, - umowa o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej, - proponowane wynagrodzenie brutto : 3 000 zł. UWAGA Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22/556-56-12.
|