Nr ogłoszenia |
175922 |
Data ukazania się ogłoszenia |
8 grudnia 2015 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko naczelnik w Wydziale Organizacyjno-Finansowym. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
|
Wymiar |
1 |
Adres |
ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa |
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- kierowanie i nadzorowanie pracy Wydziału Organizacyjno-Finansowego (Oddziału Organizacyjnego oraz Oddziału Finansów i Budżetu),
- nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem Urzędu w tym m.in. nadzór nad gospodarką mienia Urzędu, procesem zamówień publicznych, analiz i kontroli, obsługa kancelaryjną,
- weryfikowanie dowodów księgowych dotyczących dokonywanych zakupów jednostki oraz przygotowanie planu finansowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale,
- nadzorowanie nad sporządzaniem regulaminów, zarządzeń wewnętrznych oraz opracowywania projektów umów cywilno-prawnych,
- zapewnienie przestrzegania zasad bhp i ppoż, przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych.
|
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa, - użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - oświetlenie naturalne i sztuczne. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami). |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu pracą zespołu
pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustaw: służby cywilnej, prawa pracy, gospodarki nieruchomościami, zamówień publicznych, finansach publicznych,
- ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych,
- umiejętność kierowania grupą pracowników i współpracy w grupie,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych pod presją czasu,
- umiejętność planowania i tworzenia koncepcji realizacji celów,
- odporność na stres
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze, administracyjne lub w zakresie zarządzania,
- 2-letnie doświadczenie w administracji publicznej,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Excel)
- doświadczenie w prowadzeniu przetargów
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji
- niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, złożone według wzoru określonego w ww. ustawie - dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów |
Termin składania dokumentów |
18 grudnia 2015 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska H. Sienkiewicza 3 00-015 Warszawa (z dopiskiem na kopercie: numer ogłoszenia) |
Inne informacje |
- dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem numer ogłoszenia i nazwa stanowiska, - oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjne zniszczone (za termin złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego – placówki krajowej lub termin złożenia do kancelarii RDOŚ), - wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, - do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego, - informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce „Praca”, - kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie, - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 556-56-12.
UWAGA Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
|