Nr ogłoszenia |
175707 |
Data ukazania się ogłoszenia |
1 grudnia 2015 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko Główny Specjalista ds. kadr i szkoleń w Wydziale Organizacyjno-Finansowym. Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
1 |
Adres |
ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa |
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
• sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy; • koordynowanie spraw związanych z indywidualnym programem rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej, w tym oceny okresowe oraz planowanie i organizacja szkoleń dla pracowników jednostki; • organizowanie, koordynacja i udział w procesie naboru pracowników; • prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy; • sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia oraz zarządzania zasobami ludzkimi; • gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na wynagrodzenia, nagrody, szkolenia oraz BHP pracowników jednostki; • opracowywanie planu rozchodów i przychodów ZFŚS jednostki; • koordynowanie i organizowanie staży oraz praktyk uczniowskich i studenckich. |
Warunki pracy |
• praca administracyjno-biurowa, • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, • oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami). |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe profilowane (prawnicze/zarządzanie/administracyjne) doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze kadr w administracji publicznej. pozostałe wymagania niezbędne: • znajomość przepisów prawa pracy, • znajomość przepisów z zakresu, ubezpieczeń społecznych, • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz innych aktów prawnych służby cywilnej, • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, • umiejętności: skuteczna komunikacja, odporność na stres, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność i terminowość.
Wymagania dodatkowe: • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „zastrzeżone”; • przeszkolenie z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, zarządzania personelem. |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
• życiorys i list motywacyjny, • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe. |
Inne dokumenty i oświadczenia |
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. |
Termin składania dokumentów |
11 grudnia 2015 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska H. Sienkiewicza 3 00-015 Warszawa (z dopiskiem na kopercie: numer ogłoszenia) |
Inne informacje |
• dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem numer ogłoszenia i nazwa stanowiska, • oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjne zniszczone (za termin złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego – placówki krajowej lub termin złożenia do kancelarii RDOŚ), • wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego, • informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce „Praca”, • kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie, • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 556-56-12.
UWAGA Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
|